2011

För att göra det bästa utav detta år har jag nu bestämt mig för att börja plugga på distans. Fortsätta samma linje men på ett annat sätt.. När man går i skolan fem dagar i veckan och kanske jobbar tre av de dagarna så innebär det dubbla resor till Karlstad och bara stress. Man hinner med föreläsningarna, man hinner med att gå ut med Ceasar mellan föreläsning - jobb och man hinner med att jobba.. men att läsa kurslitteraturen finns det varken tid eller energi till. Så nu gör jag om och förhoppningsvis blir det rätt :)

Nu har jag även hittat ett ställe där jag faktiskt vill bo på, och inte så vidare dyrt var det heller. Så i morgon eller på tisdag så blir det att ringa till fastighetsmäklaren och boka tid för visning, så får man se om man fortfarande tycker att det är lika bra efter att man varit där :)
Det bästa av allt var att det är en gård vilket innebär att man kan bygga hundgård, man kan ha hästar på sommarbete, några katter och så kan jag ta hem mina kaniner.. det vore mys! Det är så jag vill bo =)
I en liten lägenhet för 6000kr/mån vill jag inte bo längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0