fullt upp

Har bestämt mig för att det vore nog bra med ett extra jobb till, man kan ju aldrig få för mycket av pengar :) Jag brukar vara inne på ams.se regelbundet och titta och nu har antagligen det perfekta jobbet dykt upp =) Thorén bussines school söker säljare, det kan ju inte bli så mycket mer passande än så. Jag tycker väl att mitt efternamn borde ge mig en gratisbiljett in där, men för säkerhetsskull får det bli att få till en riktigt bra CV. Lite fränt vore det att jobba inom TBS. 

Idag har det varit en hektiskt dag, har fått skriva ett schema för att komma ihåg allt som skulle göras och för att få bort lite "måsten" inför i morgon då jag faktiskt är ledig och har tänkt ägna dagen åt att plugga.
Har varit lite kul att springa och pricka av sakerna man gjort, man blev betydligt mer tidseffektiv.

Min förmiddag:

7.00, gå upp, väcka barn, fixa frukost, sätta på en tvättmaskin, plocka ur diskmaskinen, vika ner tvätt
7.30, köra barn till skolan och ta med Ceasar ut i skogen
8.00, handla på ICA, äta frukost
8.30, frukostmys framför TV med vovven
9.00, duscha och blåsa håret
9.30, sminka mig och klä på mig, hänga upp tvätten
10.00, gå ut med Ceasar, åka till skolan
11-15 föreläsning
Jag var hemma i en timme och en kvart för att sen åka och jobba igen. Det var lätt värt att åka fram och tillbaka för den tiden så man kunde gå ut med Ceasar igen, äta lunch och slöa lite framför TV.


I morgon är man som sagt helt ledig, då tror jag nog det bli mjukisbyxor och pannband större delen av dagen. Fick höra på jobbet förut från några pensionärstanter att jag minsann inte skulle ha pannband för det såg så mycket bättre ut som jag hade idag. . mmmm inte varje dag man Orkar men men, lite kul är det att de uppmärksammar det iaf :)
Blir middag hos Carro i Hynboholm i morgonkväll oxå, ska bli mys :)

Dags att öppna civilrätten...

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0