tillbaka till skolan...

dags för hösttermin igen.. tredje hösten på KAU... tredje hösten.. herregud va länge man har gått där nu.

Börjat läsa Handelsrättslig översiktskurs, riktigt intressant :) än så länge funkar det bra..
Idag är det precis två månader kvar till tentan... vet inte riktigt hur kul det känns att behöva bära runt på sveriges lagbok i två månader men de blir nog bra..
Min väska är så fruktansvärt tung :(

I morgon ska jag få lära mig att stänga bingon ute på bergvik så jag hoppas man får vara där ute en del och jobba. Jätte mysig hall och att det är gratis parkering gör det knappast sämre.
Jag har absolut ingenting emot att jobba själv.. kan vara skönt att inte ha någon direkt att prata med en stund.

Innan jobb i morgon så åker jag och Ceasar till Lindås.. ska försöka träffa Lina också innan jobbet.
Skönt att slippa lägenheten lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0