strejk

Sista dagen av två veckors skola och jobb.. i morgon är jag ledig! Onsdag blir halvledig.. föreläsning mellan 8-11 räknas knappast inte.
Egentligen skulle jag sitta på en föreläsning nu, men det fanns ingen energi över till det så det blir att läsa hemma i stället.
Kände att lite måste man få vara hemma också.. igår gjorde jag heldag, kom hem 21.45 och idag skulle jag vara borta 12.30-23.15.. orkade inte detta. Kroppen sa ifrån förut så det var bara att lyssna.

I morgon blir det fika med ejdan också.. har inte sett henne sen i juni så det ska bli riktigt kul :) och eftersom jag ändå är ledig i morgon och ska till Karlstad så är tanken att jag ska till SATS innan, har inte varit där på flera månader. Blev lite uppehåll när Konsum jobbet drog igång och sen kom jag aldrig igång igen.. men i morgon! Det har jag visserligen sagt de sista veckorna men det är nog dags att ta tag i det nu.

I morse blev det skogspromenad som vanligt.. Ceasar rejsade runt runt runt och träffade en söt liten hundflicka Polly som han inte kunde slita sig ifrån.
Han hittade även en hög med bajs som han var tvungen att rulla sig i.. det luktade så vidrigt! blev att ha fönstren öppna på hemvägen och raka vägen in i duschen med honom. Sen har han sovit hela dagen, dags att gå ut nu innan jobbet.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0