ledig dag mitt i veckan :)

Idag har jag varit ledig hela dagen, väldigt skönt =)
Började dagen som vanligt med skogspromenad, sen hem och äta havregrynsgröt och iväg till SATS. Första gången på fyra månader och det kändes underbart efteråt.. Det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara och jag fick faktiskt bättre resultat på min nyckel än jag hade tidigare =) Att man har dragit sig så länge för att träna, de tre första månaderna var det jobb i Molkom så då hann jag inte men sista månaden nu har jag bara varit väldigt lat. Det är ju så roligt när man väl är där :)
Man känner sig lycklig på hemvägen.

Efter träningen blev det Maxi och sen hem och fixa lunch, gå ut med Ceasar och sen pluggat. Så skönt att inte behöva stressa i väg till något utan bara gå och komma lite som man vill.

Helt enkelt en toppen dag =) funderar även på att klämma in SATS på fredag då det bara är 2h föreläsning och inte 3 som jag först trodde =)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0