handelsrätt

Föreläsningarna nu är riktigt intressanta, vi läser handelsrätt. Väldans nyttig kurs att läsa, man lär sig mycket som man har nytta av. Nackdelen är väl att det är väldigt mycket att läsa och det finns så mycket roligare saker att göra..
Idag efter föreläsningen blev det lunch med Carro, skogspromenad med Ceasar, bakade muffins och lite annat små plock och sen så klart umgås hemma.
På fredag är jag ledig så det blir nog att få till ett ordentligt pluggschema så jag gör det jag ska och ingenting annat. Belöningen blir på kvällen då det är middag hemma hos Carro :)

I morgon är det föreläsning mellan 11-15 och sen jobb mellan 17-22.45, blir att plocka lite hemma nu så man slipper känna sig stressad i morgon.
Skogspromenaden är obligatorisk varje morgon.. jag tror att Ceasar leker kross i de där grushålen för han springer så att grusen sprutar. Det är lätt dagens höjdpunkt för honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0