fredag idag..

Fredag idag då... dagarna flyger fram. Insåg när jag tittade på schemat att jag inte är/ har varit ledig på två veckor... roligt det känns.. och oftast är det kvällarna man är borta på. Det börjar bli lite slitsamt.. så på tisdag är jag ledig och då är det jobbfritt.
Men man får inte klaga när man får jobba :) i dag var första dagen jag gick själv ute på Bergviksbingon.. för min del är det nog flest fördelar att jobba där.
Man slutar redan 20.15, det är gratis parkering, man är hemma på 15 min... väldigt bra :)
I morgon är det jobb på Konsum, slutar 14 så då blir det att åka till Filipstad och gå någon vända på marken där.. vet inte vad det är i år men jag har ingen lust, fast bäst att gå iaf så man inte ångrar sig sen :p kvällen blir lugn iaf... spenderas antagligen hemma hos Lina i soffan framför någon film... gött det oxå

Det är underbart att vara tillbaka på skolan igen.. rutinerna är tillbaka och de är super skönt.
Den här veckan har jag hunnit vara i skogen 3 gånger med Ceasar innan frukost... bara en sån sak är värd massor :)

nej nu ska jag läsa lite innan de är dags att sova...

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0