Fullt upp

I söndags när jag tittade på hur den här veckan skulle bli kände jag enbart ångest. Funderade på hur jag skulle orka ta mig igenom den här veckan men nu är det redan torsdag och det har gått hur bra som helst!

Vi började på en ny kurs i måndags, Statistik och än så länge är det roligt =) Det har varit föreläsningar och grupparbete mån-fre, och jobb mån, tor, fre och sön. Har visserligen varit trött och grinig, men det har funkat.
Har fått göra noggranna dagplaneringar av vad som ska göras när för att hinna med och jag har t.om. hunnit med att slappa i soffan lite då och då =) Mina planeringar har inkluderat hundpromenader, tvättmaskin och diskmaskinskörning, vad som ska ätas under veckan och handlas hem, vad som ska läsas i böckerna och massa annat smått som när jag ska hinna sminka mig och äta frukost. Men jag har hunnit med allt så planeringen har funkat. Och när man har så fullt upp så känns det som om hela dagen faller i fall jag inte hinner äta frukost t.ex.

På lördag är jag i alla fall ledig och det verkar som om jag, Amelia och Ceasar får spendera den dagen själva.. Larsa ska åka och hämta Christoffer och jag är glad om jag slipper åka till Jönköping och tillbaka.
På kvällen ska jag iaf till farfar som fyller år idag :)

Men lite gött ska det bli iaf att gå runt och strosa i mjukisbyxor större delen av dagen :) längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0