Spelkväll

I kväll ska jag till Molkom och spela spel med Konsum kompisar :) Samma gäng som tidigare... gud va kul!! Det blir ju inte sämre av att man är ledig idag.
Tänkte lämna in min telefon för att lagas idag men det skulle kosta 3000kr... jippi.. bara för att laga glaset.. sen 300 till för att byta allt runt om... så de funderar jag på nu...

Nu har man gått snart i en vecka med förkyldningsblåsor i munnen... värst var det natt till måndag, då vaknade jag minst 1 gång i timmen av att det gjorde ont i munnen.. gör ont att prata och ännu ondare att äta.. effektiv bantningskur kanske.. nu börjar det äntligen att släppa lite :)

2,5 arbetsvecka kvar innan semesterveckan :) även om det bara är en vecka... och det är obetalt, så spelar det ingen roll. Jag är ledig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0