Leklandet

Idag har vi varit på Nöjesfabrikens lekland..å det var riktigt roligt faktiskt =) Klättra å åka ruschkana.. vi hade ju lite tur, Jenny å Albin följde med som sällskap å Stoffes kompis Sebastian var oxå med... den enda nackdelen var en varm å på tok för liten bil...jag vill ha en större bil med AC! Men det är väl bara att lägga i den redan höga "drömmar" högen. Ska lägga ut bilder i morgon tänkte jag.. orka inte riktigt pilla med kamera å så nu i kväll..
Men tiden gick hur fort som helst på nöjes, men man kändes sig faktiskt riktigt sliten på slutet. Får försöka lura med mig Jenny dit någon mer gång =) Om det blir på kvällstid eller dagtid har jag inte bestämt mig för än :) kanske båda?

jaha, söndag i morgon... känns som om den är välbehövlig.. för sen blir de jobb på mån 16-21, tis 9-21, ons 9-21.. ledig torsdag..då blir de en tur till Örebro med mamma i stället och fredag 16-21..+ lör 11-17.45 Känns som en lång vecka. Funderar på vad de är jag vill pyssla med egentligen... känns som att man behöver en plan.

Nej nu börjar jag bli trött här.

BYE


Kommentarer
Postat av: Jenny

tack för en rolig dag =) Puss

2009-05-03 @ 22:48:54
URL: http://nogg.se/sockerbullen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0